Tevreden klanten en blije medewerkers

Stop die frustrerende functioneringsgesprekken, discussies over salaris en richt je organisatie op de zaken die ertoe doen: je klanten helpen!

Tevreden klanten en blije
medewerkers met Model Baarda

Stop die frustrerende functioneringsgesprekken,
discussies over salaris en richt je organisatie
op de zaken die ertoe doen: je klanten helpen!
Frustratie over je beoordeling

Frustrerende functioneringsgesprekken

Als de jaarlijkse beoordelingsronde voor veel frustraties zorgt  en jou hoofdbrekers geeft dan ben je aan het goede adres. Met een beproefde aanpak rondom Performance Management, ondersteund door de innovatieve beloningssystematiek van Model Baarda en het softwareplatform Proodoss, help ik organisaties om ontwikkeldoelen en organisatiedoelen in lijn te brengen.  Dit leidt steevast tot tevreden klanten en duurzame groei. Meer weten over mijn aanpak?

Een diffuus beloningsbeleid

Je organisatie gaat als een speer! Je klanten zijn blij met je en je hebt steeds meer mensen nodig om. Maar daarmee neemt het gedoe ook toe. Want hij verdient meer dan ik, terwijl ik toch... En hoe ga je om met loonsverhogingen? Wat doe je met promoties? Herkenbaar?
Steeds meer mensen
Nieuwe aanpak, nieuw resultaat

Hoe vergroot ik mijn wendbaarheid?

De wereld veranderd razendsnel. En je organisatie moet mee in die verandering. Zo niet, dan ben je binnen de kortste keren overbodig. Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je dat je de juiste mensen hebt op de juiste plek, met de juiste competenties en het juiste probleemoplossend vermogen? Dit noem ik de vitale organisatie. De garantie dat je relevant blijft in een hyper-connected wereld.

We use cookies
Ik gebruik cookies